Türk Hava Yolları'na (THY) şikayet iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: 1. Müşteri Hizmetleri ile İletişim: THY'nin çağrı merkezi numarası 444 0 849'dur. Bu numarayı arayarak müşteri temsilcisi ile görüşebilirsiniz. 2. THY Resmi Web Sitesi: THY'nin resmi web sitesinde, müşteri hizmetleri bölümünde şikayetlerinizi iletebileceğiniz bir form bulunmaktadır. 3. Sosyal Medya: Twitter, Facebook veya Instagram gibi platformlarda THY’nin resmi hesaplarına mesaj göndererek şikayetlerinizi iletebilirsiniz. 4. E-posta: THY'ye şikayetlerinizi genellikle müşteri hizmetleri e-posta adresine detaylı bir şekilde yazarak gönderebilirsiniz. 5. Yüz Yüze İletişim: Bir havaalanında veya THY ofisinde iseniz, doğrudan müşteri hizmetleri ofisine giderek şikayetinizi iletebilirsiniz. 6. Tüketici Hakları Derneği: Yukarıdaki yöntemlerle istediğiniz çözümü alamazsanız, Tüketici Hakları Derneği'ne başvurabilirsiniz. 7. Hava Yolu Ulaştırma Genel Müdürlüğü: Ciddi problemler için Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'na bağlı Hava Yolu Ulaştırma Genel Müdürlüğü'ne şikayetlerinizi iletebilirsiniz.