Pegasus'ta kural ihlali için belirli bir süre sınırı bulunmamaktadır. Pegasus Hava Yolları, yasal düzenlemeler veya genel kurallar ihlal edilerek bilet temin edilen durumlarda, adına bilet düzenlenmiş kişiyi taşımayı reddetme hakkını saklı tutar. Yolcuların sahip olduğu haklar ise uçuşun rötar, gecikme veya iptal durumuna göre değişiklik gösterir. Örneğin, uçuşun iptal edilmesi durumunda, yolcuya iki hafta öncesinden iptal bilgisinin verilmemesi veya 7 gün-iki hafta aralığında haber verilmiş fakat planlanan kalkıştan en fazla iki saat önce, planlanan varıştan en fazla 4 saat sonra olacak şekilde bir uçuş ayarlanamıyor olması gibi durumlarda tazminat hakkı doğar. Daha detaylı bilgi için Pegasus Hava Yolları'nın resmi web sitesindeki yolcu hakları bölümüne veya ilgili yönetmeliklere başvurulması önerilir.