Piksel ve Dönüşümler API olaylarının tekilleştirilmesi, aynı olayların birden fazla kez sayılmasını önlemek için gereklidir. Bu işlem, aşağıdaki adımlar izlenerek yapılabilir: 1. Olay Parametrelerinin Eklenmesi: Olayların aynı olup olmadığını belirlemek için olay adı (örneğin, Purchase veya AddToCart) ve olay kodu gibi 2 parametre eklenmesi gerekir. 2. Tekilleştirme Stratejisinin Uygulanması: Sunucu ve piksel olayları arasında anlamlı bir farklılık yoksa, ilk gelen olayın tercih edilmesi gibi stratejiler kullanılır. 3. Meta Olay Yöneticisi'nin Kullanılması: Olayların tekilleştirilip tekilleştirilmediğini kontrol etmek için Meta Olay Yöneticisi'ndeki olayları test etme aracı kullanılabilir. Google Tag Manager ile bu işlem, sunucu tarafı etiketleme ve Conversion API'nin doğru şekilde yapılandırılmasıyla da sağlanabilir.