Yeni iCloud hüküm ve koşullarını kabul edemiyorsanız aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz: 1. Cihazınızı güncelleyin: iPhone veya iPad'inizi iOS veya iPadOS'in en son sürümüne güncelleyin. Ayarlar > Genel > Yazılım Güncellemesi yolunu izleyerek güncelleme işlemini başlatabilirsiniz. 2. Web üzerinden kabul edin: iCloud web arayüzü üzerinden şartları kabul etmeyi deneyin. Bunun için bir tarayıcı açıp iCloud.com'a gidin, Apple Kimliğiniz ve şifrenizle giriş yapın, ardından şartları kabul edin. 3. VPN'i kapatın: Eğer bir VPN kullanıyorsanız, onu devre dışı bırakın ve şartları tekrar kabul etmeyi deneyin. 4. Bağlantı türünü değiştirin: Wi-Fi kullanıyorsanız hücresel veriye, hücresel veri kullanıyorsanız Wi-Fi'ye geçmeyi deneyin. Bu adımlar sorunu çözmezse, Apple Destek'e başvurmanız önerilir.