H&M'e şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: 1. Telefon: H&M müşteri hizmetleri numarasını arayarak şikayetinizi iletebilirsiniz: 03 44 736 9000. 2. E-posta: H&M'in resmi e-posta adresine yazarak şikayetinizi iletebilirsiniz: info@hm.com. 3. Sosyal medya: H&M'in Facebook, Twitter, Instagram ve LinkedIn gibi sosyal medya hesaplarından da şikayetinizi iletebilirsiniz. 4. Online destek formu: H&M'in web sitesinde yer alan destek formunu doldurarak şikayetinizi iletebilirsiniz. Ayrıca, H&M'in Türkiye'deki genel müdürlük adresine yazılı olarak da şikayetinizi gönderebilirsiniz: Teşvikiye, Abdi İpekçi Cd. No:19, 34367 Nişantaşı/Şişli/İstanbul.