3ds Max'te görünüş almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Görünüm ekranını değiştirme: - 3ds Max açıldığında standart olarak 4 görünüş ekranı gelir: Top (üstten görünüş), Front (önden görünüş), Left (soldan görünüş) ve Perspective (perspektif görünüş). - Görünüş değiştirmek için, örneğin üstten görünüşten (Top) ön görünüşe (Front) geçmek için, Top yazısı üzerine sol tuşla tıklayıp Front seçeneğini seçmek gerekir. - Klavyeden T harfine basıldığında Top, F harfine basıldığında Front, L harfine basıldığında Left ve P harfine basıldığında Perspective ekranına geçilir. 2. Kamera yerleştirme: - Görünüş alırken, kamera doğru bir şekilde yerleştirilmelidir. - Fiziksel kamera (physical camera), tam istenen kesiti içine alacak şekilde ayarlanmalıdır. - Clipping Plane özelliği kullanılarak "near" ayarı ile deneme yanılma yoluyla kamera yerleştirilebilir. 3. Render alma: - Kamera yerleştirildikten sonra, projenin renderı alınabilir. - Render sonrası, görselin düzgün görünmesi için Photoshop gibi programlarla düzenleme yapılabilir.