• Buradasın

    3dmax'te görünüş nasıl alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    3ds Max'te görünüş almak için aşağıdaki adımlar izlenir:
    1. Standart Ekran Görünümleri: 3ds Max, dört standart ekran görünümü ile gelir: Front (Ön), Top (Üst), Left (Sol) ve Perspective (Perspektif) 15. Bu görünümler, ekranın sağ üst köşesindeki menüden seçilebilir.
    2. Diğer Görünümler: Kullanıcı, Customize > Viewport Configuration seçeneğine tıklayarak farklı görünüşlere geçebilir 15. Açılan pencerede Layout sekmesinden istenilen ekran görüntüsü ayarlanır.
    3. Klavye Kısayolları: Görünüşler arasında geçiş yapmak için açıklamaların yanındaki harflere klavyeden basılabilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    3ds Max'te ileri seviye neler yapılır?

    3ds Max'te ileri seviyede yapılabilecekler şunlardır: 1. Karmaşık Modelleme Teknikleri: Spline modelleme, NURBS modelleme ve boolean operasyonları gibi tekniklerle daha organik ve eğrisel modeller oluşturma. 2. Gelişmiş Malzeme ve Doku Uygulamaları: PBR malzemeleri, bump ve normal haritaları, specular ve reflection haritaları kullanarak gerçekçi yüzeyler ve detaylar oluşturma. 3. Animasyon: Character rigging, skinning ve motion capture gibi yöntemlerle karakter animasyonları ve karmaşık animasyonlar oluşturma. 4. Render ve Işıklandırma: VRay, Corona veya Arnold gibi render motorları kullanarak yüksek kaliteli renderlar alma ve HDRI lighting ile sahneleri doğal ve gerçekçi şekilde aydınlatma. 5. Post-Prodüksiyon: Adobe After Effects veya Premiere Pro gibi yazılımlarla render sonrası işlemler yaparak renk düzeltme, efekt ekleme ve sahneleri kompozit hale getirme.