• Buradasın

    Coca Cola interlik ne zaman çıktı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Coca-Cola'nın interlik (logo) tasarımı, 29 Mayıs 1886 tarihinde, ürünün ilk reklamının The Atlanta Journal gazetesinde yayınlanmasıyla birlikte ortaya çıkmıştır 24. Reklamda kullanılan slogan "Nefis ve Serinletici" idi 4.
    Coca-Cola'nın modern cam şişelerde korunması ise 1966 yılında "Aile Boyu Coca-Cola" şişesinin Türkiye'de piyasaya sürülmesiyle gerçekleşmiştir 3.

    Konuyla ilgili materyaller

    Coca cola ilk hangi reklamla çıktı?

    Coca-Cola'nın ilk reklamı, 29 Mayıs 1886 tarihinde The Atlanta Journal gazetesinde yayınlanmıştır. Coca-Cola'nın ilk basılı reklamlarından biri ise 1900 yılında çıkmış ve bu reklamda "canlandırıcı ve canlandırıcı" sloganı ile bir bardağın orijinal fiyatı olan 5 sent yer almıştır.

    Coca Cola neden New Coke'u geri çekti?

    Coca-Cola, New Coke'u geri çekti çünkü ürün piyasaya sürüldükten sonra büyük bir tepkiyle karşılaştı ve pazarda başarısız oldu. Tüketiciler, New Coke'un tadını beğenmedi ve orijinal Coca-Cola formülüne duygusal olarak bağlı olduklarını gösterdiler. Sonuç olarak, Coca-Cola 79 gün sonra New Coke'u piyasadan çekip orijinal formülü "Coca-Cola Classic" olarak yeniden piyasaya sürdü.

    Coca cola logosu neden değişti?

    Coca-Cola logosunun değişmesinin birkaç nedeni vardır: 1. Taşıma Kolaylığı: 1890'larda, vergi ajanlarının ürünü alkolden kolayca ayırabilmesi için logonun renkli olarak kullanılması kararlaştırıldı. 2. Reklam Stratejisi: 1969 yılında, marka kimliğini daha tutarlı hale getirmek için logoya ünlü beyaz şerit eklendi. 3. Pop Kültürüne Uyum: 2007 yılında logo, daha cesur ve tek bir beyaz şeritle modern bir tasarımla güncellendi. 4. Kampanya Temaları: 2011'de "125 yıl mutluluk" kampanyası için logoda, markanın geçmişini, presentini ve geleceğini temsil eden kabarcıklarla dolu bir şişe kullanıldı. 5. Müşteri Tercihleri: 2013-2014 yılları arasında yapılan "Share a Coke" kampanyası, müşterilerin kendi isimlerini içeren bir Coca-Cola şişesi görmelerini sağlayarak, logonun klasik Spencerian yazı tipinden farklı bir yazı tipiyle değiştirilmesini içeriyordu.