• Buradasın

    Coca cola logosu neden değişti?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Coca-Cola logosunun değişmesinin birkaç nedeni vardır:
    1. Taşıma Kolaylığı: 1890'larda, vergi ajanlarının ürünü alkolden kolayca ayırabilmesi için logonun renkli olarak kullanılması kararlaştırıldı 1.
    2. Reklam Stratejisi: 1969 yılında, marka kimliğini daha tutarlı hale getirmek için logoya ünlü beyaz şerit eklendi 23.
    3. Pop Kültürüne Uyum: 2007 yılında logo, daha cesur ve tek bir beyaz şeritle modern bir tasarımla güncellendi 3.
    4. Kampanya Temaları: 2011'de "125 yıl mutluluk" kampanyası için logoda, markanın geçmişini, presentini ve geleceğini temsil eden kabarcıklarla dolu bir şişe kullanıldı 5.
    5. Müşteri Tercihleri: 2013-2014 yılları arasında yapılan "Share a Coke" kampanyası, müşterilerin kendi isimlerini içeren bir Coca-Cola şişesi görmelerini sağlayarak, logonun klasik Spencerian yazı tipinden farklı bir yazı tipiyle değiştirilmesini içeriyordu 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Coca Cola neden New Coke'u geri çekti?

    Coca-Cola, New Coke'u geri çekti çünkü ürün piyasaya sürüldükten sonra büyük bir tepkiyle karşılaştı ve pazarda başarısız oldu. Tüketiciler, New Coke'un tadını beğenmedi ve orijinal Coca-Cola formülüne duygusal olarak bağlı olduklarını gösterdiler. Sonuç olarak, Coca-Cola 79 gün sonra New Coke'u piyasadan çekip orijinal formülü "Coca-Cola Classic" olarak yeniden piyasaya sürdü.