Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Areda Piar'ın gazlı içecek araştırmasına göre, Türk halkının yüzde 60,7'si gazlı içecekleri yemeklerin yanında tüketiyor ve yüzde 53,2'si en çok kolayı tercih ediyor 1. Katılımcıların yüzde 42,3'ü küresel boykot çağrıları sonrası gazlı içecek marka tercihlerinde değişiklik yaptığını belirtti 1.
Araştırmada, gazlı içeceklerin farklı durumlarla özdeşleştirilmesi de ele alındı:
- Kapadokya'daki balonlar: Katılımcıların yüzde 34,2'si gazlı içecekleri Kapadokya'daki balonlarla özdeşleştirdi 12.
- Everest'in zirvesi: Yüzde 31,9'u gazlı içecekleri Everest'in zirvesinde buz gibi bir deneyimle ilişkilendirdi 12.
- Kuzey ışıkları ve Amazon ormanları: Bu seçenekler daha az tercih edildi 2.
Gazlı içecek şişesi açıldığında duyulan "psst" sesi, katılımcılar arasında farklı duygular uyandırdı:
- Yüzde 42,2'si bu sesi "buz gibi özgürlük" olarak tanımladı 12.
- Yüzde 23,9'u mutluluğun sesi olduğunu düşündü 2.
Ayrıca, katılımcıların yüzde 38,6'sı yeni tatlara açık olduğunu belirtirken, yüzde 27,2'si "ne olursa içerim" diyerek cesur bir yaklaşım sergiledi 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: