• Buradasın

    Zoom toplantıya nasıl katılabilirim?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Zoom toplantısına katılmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
    • Toplantı bağlantısı ile katılma 1. Toplantı sahibi tarafından gönderilen e-posta veya takvim davetiyesindeki "Zoom Toplantısına Katıl" bağlantısına tıklanır 1.
    • Zoom uygulaması ile katılma 13.
      • Zoom uygulamasında, "Ana Sayfa" veya "Toplantılar/Takvim" sekmesinden katılmak istenen toplantı seçilir 1.
      • "Katıl" seçeneğine tıklanır 13.
    • Web tarayıcısı ile katılma 1.
      • Zoom Web Uygulaması'na giriş yapılır ve "Toplantılar" sekmesine tıklanır 1.
      • Katılmak istenen toplantı seçilir ve "Katıl" seçeneğine tıklanır 1.
    • Telefon ile katılma 1.
      • Toplantı davetinde verilen telefon numarası aranır 1.
      • Bağlandıktan sonra toplantı kimliği ve şifre girilir 1.
    Zoom toplantısına katılmak için uygulamanın en son sürümünün yüklü olması gerekir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Zoom ile toplantı kaydı nasıl alınır?

    Zoom ile toplantı kaydı almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Zoom masaüstü uygulamasına giriş yapın. 2. Oturum sahibi olarak anlık veya planlanmış toplantıyı başlatın. 3. Toplantı kontrolleri araç çubuğunda "Kaydet" simgesine tıklayın. 4. Kaydı başlatmak için "Buluta Kaydet" seçeneğini belirleyin. 5. Kaydı durdurmak için "Kaydı Durdur" veya "Toplantıyı Sonlandır" seçeneğine tıklayın. Mobil uygulamada kayıt almak için: 1. Zoom mobil uygulamasına giriş yapın. 2. Toplantı veya web semineri başlatın ya da katılın. 3. Oturum sahibi kontrollerinde "Kayıt" simgesine dokunun. 4. "Kaydı Başlat"a dokunun. 5. Sol üst köşede uygulamanın kayıt yaptığını göstermesini bekleyin. 6. Kaydı duraklatmak veya durdurmak için "Kayıt" simgesine tekrar dokunun ve gerekli seçeneği seçin. Zoom web uygulamasında kayıt almak için: 1. Tarayıcınızı açın ve Zoom web uygulamasına giriş yapın. 2. Toplantı veya web semineri başlatın ya da katılın. 3. Toplantı kontrolleri araç çubuğunda "Daha Fazla"ya, ardından "Kayıt" simgesine tıklayın. 4. Kayda başlamak için "Buluta Kaydet" seçeneğine tıklayın. 5. Kaydı durdurmak için "Kaydı Durdur" veya "Toplantıyı Sonlandır" seçeneğine tıklayın. Bulut kaydı başlatmak için Pro, İşletme veya Kurumsal hesabında lisanslı kullanıcı olmak, bulut kaydının etkinleştirilmiş olması ve kayıt ayarlarının doğru şekilde yapılmış olması gerekir. Ayrıca, üçüncü taraf uygulamalar kullanarak da Zoom toplantısı kaydedilebilir.

    Zoom toplantı linki kaç gün geçerli?

    Zoom toplantı linkinin kaç gün geçerli olduğuna dair bir bilgi bulunamamıştır. Ancak, Zoom toplantılarının süresi, hesap türüne ve katılımcı sayısına bağlı olarak değişiklik gösterir. Ücretsiz hesaplar: Toplantılar 40 dakika sonra sona erer. Ücretli hesaplar: Toplantılar 30 saat sonra sona erer. Ayrıca, Zoom'da kalıcı toplantı linki oluşturmak mümkündür.

    Zoom toplantılarında ekran paylaşma sınırı var mı?

    Zoom toplantılarında ekran paylaşma sınırı, kullanıcının sahip olduğu hesap türüne ve toplantının niteliğine göre değişiklik gösterebilir: Temel hesaplar için ekran paylaşımı varsayılan olarak sadece oturum sahibi tarafından yapılabilir. Bir web seminerinde sadece oturum sahibi, ortak oturum sahipleri ve panelistler ekranlarını paylaşabilir. Toplantı sahibi, katılımcılara ekran paylaşımı izni verebilir. Ayrıca, ekran paylaşımı sırasında ses aktarımı da gerçekleştirmek istenirse, ekran paylaşımı menüsünden ses paylaşımı seçeneğinin aktif hale getirilmesi gerekmektedir.

    Zoom ile canlı derse nasıl girilir?

    Zoom ile canlı derse girmek için iki yöntem kullanılabilir: 1. Link ile giriş: - Ders yürütücüsünün paylaştığı linke tıklanır. - Önüne gelen ekrandan "Zoom adlı uygulamayı aç" seçeneğine tıklanarak derse bağlanılır. 2. Meeting ID ve şifre ile giriş: - Zoom programı açıldıktan sonra "Join a Meeting" seçeneğine tıklanır. - İlk boşluğa ders yürütücüsünün gönderdiği "Meeting ID" numarası, ikinci boşluğa ad ve soyadı yazılır. - "Join Meeting" seçeneğine tıklandıktan sonra şifre istenecektir, paylaşılan şifre ilgili boşluğa yazılır ve "Join Meeting" seçeneğine tekrar tıklanır. Zoom programı, zoom.us/download adresinden indirilebilir. Ayrıca, Zoom web istemcisi kullanılarak da toplantı veya web seminerine katılmak mümkündür.

    Zoom toplantı linki kalıcı nasıl yapılır?

    Zoom'da kalıcı toplantı linki oluşturmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Zoom web portalına giriş yapın. 2. "Meetings" (Toplantılar) sekmesine gidin ve "Schedule a Meeting" (Toplantı Planla) seçeneğini tıklayın. 3. Toplantının detaylarını girin: İsim, tarih, saat, süre ve zaman dilimi gibi gerekli alanları doldurun. 4. "Recurrence" (Tekrar) bölümünün sağındaki aşağı oka tıklayın ve "No Fixed Time" (Sabit Zaman Yok) seçeneğini seçin. 5. "Meeting ID" (Toplantı ID) bölümünün sağındaki varsayılan "Generate Automatically" (Otomatik Oluştur) seçeneğini koruyun. 6. "Save" (Kaydet) düğmesine tıklayın. Toplantı linki, otomatik olarak oluşturulacaktır ve bu linki kopyalayarak veya davet edilecek kişilere göndererek toplantıyı başlatabilirsiniz.

    Zoom toplantıya katılınca sesim karşı tarafa gidiyor mu?

    Zoom toplantısına katılınca sesin karşı tarafa gidip gitmediği, ses girişinin seçilip seçilmediğine bağlıdır. Oturuma bağlandığınız anda çıkan mesajda "Bilgisayar Sesiyle Bağlan" gibi bir seçenek bulunur.

    Zoom toplantıya katılma linki nasıl yapılır?

    Zoom toplantısına katılma linki oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Zoom uygulamasını açın ve hesabınıza giriş yapın. 2. "Toplantılar" butonuna tıklayın. 3. Davetiyesi oluşturulacak toplantıyı seçin. 4. "Copy Invitation" (Davetiyeyi Kopyala) seçeneğine tıklayın. 5. Kopyalanan davetiyeyi toplantıya dahil olmasını istediğiniz kişilere gönderin. Ayrıca, planlanmış bir toplantı için Zoom web portalında şu adımları izleyebilirsiniz: 1. Zoom web portalına giriş yapın. 2. "Toplantılar" sekmesine tıklayın. 3. Başkalarını davet etmek istediğiniz toplantıyı seçin ve "Davetiyeyi Kopyala"ya tıklayın.