Buradasın
Ziraat Mobil'e giriş yapamıyorum ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ziraat Mobil'e giriş yapamama sorunu yaşıyorsanız aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:
- Bilgileri doğru girdiğinizden emin olun 13. Oturum açma bilgilerini yanlış giriyorsanız hesabınıza erişemezsiniz 1.
- İnternet bağlantınızı kontrol edin 13. Wi-Fi ağına bağlıysanız mobil veriyi aktif hale getirip giriş yapmayı deneyin 1.
- Akıllı telefonunuzu kapatıp açın 13. Cihazın yan tarafında yer alan güç butonuna bir süre boyunca basılı tutarak telefonu kapatıp açtıktan sonra problemin düzelip düzelmediğini kontrol edin 1.
- Uygulamayı güncelleyin 13. App Store ya da Play Store'da uygulamanın sayfasını görüntüleyerek yeni güncelleme olup olmadığına bakın ve varsa güncelleme işlemini yapın 1.
- İşletim sisteminizi güncelleyin 13. Ayarlar bölümünden işletim sistemi güncellemelerini kontrol edin ve gerekli güncellemeleri yapın 3.
- Uygulamanın önbelleğini temizleyin 13. Ayarlar > Uygulamalar > Ziraat Mobil > Depolama > "Önbelleği temizle" yolunu izleyerek önbelleği temizleyin 1.
- Uygulamayı silip yeniden yükleyin 13. Ayarlar > Uygulamalar > Ziraat Mobil > "Sil" yolunu izleyerek uygulamayı silip yeniden yükleyin 1.
- Telefonunuzu sıfırlayın 13. Tüm verilerinizi yedekledikten sonra ayarlar > sistem > sıfırlama > "telefon sıfırlama" yolunu izleyerek telefonunuzu sıfırlamayı deneyebilirsiniz 1.
- Müşteri hizmetleriyle iletişime geçin 13. Yukarıdaki yöntemlerden hiçbiri sorunu çözmezse Ziraat Bankası müşteri hizmetleriyle iletişime geçin 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: