Buradasın
Ziraat mobil bankacılık şifremi unuttum ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ziraat mobil bankacılık şifresini unutmak durumunda yapılması gerekenler:
- Müşteri İletişim Merkezi aranabilir 13. 0850 220 00 00 veya 0850 220 5000 numaraları aranarak yeni şifre talep edilebilir 134.
- Şube ziyaret edilebilir 13. Cep telefonu numarası veya SIM kart değişikliği gibi durumlarda, güvenlik nedeniyle şifre güncellemesi sadece şubelerde yapılabilir 13.
- Şifremi Unuttum linki kullanılabilir 13. Ziraat Mobil uygulamasında veya internet bankacılığında yer alan bu link üzerinden, kart bilgileri veya T.C. Kimlik Kartı ile yeni şifre oluşturulabilir 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: