Buradasın
Ziraat bankası pos cihazı arızası nasıl giderilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ziraat Bankası POS cihazı arızası durumunda aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Bağlantı Kontrolü: Masaüstü POS cihazında şarj kablosu ve telefon/internet hattının bağlı olup olmadığını kontrol edin 12.
- Mobil POS için şarj durumunu ve GSM hattının çekim gücünü kontrol edin 12.
- Destek Hattı: Bağlantıları kontrol ettikten sonra sorun devam ederse, 0850 202 35 00 numaralı POS Destek Hattını arayarak 7 gün 24 saat destek alabilirsiniz 12.
Ayrıca, yazarkasa POS (YN ÖKC) cihazları için arızanın markasına göre ilgili firmanın destek hattına başvurulması gerekmektedir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: