Buradasın
İşlem onaylanmadı hatası nasıl düzeltilir Ziraat Bankası?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ziraat Bankası'nda "işlem onaylanmadı" hatasını düzeltmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Müşteriyle iletişim kurun 5. Müşteriye, kullanılan kartın belirli bir işlem tipine uygun olmadığını ve işlemin reddedildiğini bildirin 5.
- İşlem tipini değiştirin 5. Müşteriyle birlikte, yapılmak istenen işlemin uygunluğunu kontrol edin ve gerekirse farklı bir işlem tipini seçerek işlemi tekrarlayın 5.
- Alternatif ödeme yöntemleri sunun 5. Müşteriye, işlemi tamamlamak için alternatif ödeme yöntemlerini sunun 5.
Ayrıca, aşağıdaki hata kodları ve çözümleri de dikkate alınabilir:
- 057 hata kodu 15. "Red-Onaylanmadı/İşlem Tipine Müsaade Yok" anlamına gelir 15. İşlem sırasında kullanılan kartın belirli bir işlem tipine izin vermediğini veya uygun olmadığını belirtir 5.
- 30 hata kodu 3. Format hatasından ötürü ödeme alınamadığını gösterir 3.
Hata mesajlarının tam açıklamaları için Ziraat Bankası sanal POS destek birimi ile iletişime geçilmesi önerilir 3.
Banka hata kodları genellikle çalışılan bankaya göre değişebileceği için, farklı bir hata kodu ile karşılaşıldığında Ziraat Bankası müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmelidir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: