Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
YouTube reklamlarını hedeflemek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Demografik hedefleme 5. Reklamlar, belirli yaş aralıklarına, cinsiyete, gelire ve eğitim seviyesine göre hedeflenebilir 5.
- İlgi alanı hedefleme 5. Reklamlar, belirli ilgi alanlarına sahip kullanıcılara gösterilebilir 5.
- Anahtar kelime hedefleme 5. Reklamlar, belirli anahtar kelimelerle ilgili videoları izleyen kullanıcılara gösterilebilir 5.
- Yerleşim hedefleme 5. Reklamlar, belirli YouTube kanallarında veya videolarında gösterilebilir 5.
- Yeniden pazarlama (remarketing) 5. Daha önce web sitesini ziyaret etmiş veya YouTube kanalıyla etkileşimde bulunmuş kullanıcılara reklam gösterilebilir 5.
- Özel kitleler (custom audiences) 5. Performans odaklı reklamverenler için geliştirilen özel segmentler, kısa süre önce Google.com'da aradıkları anahtar kelimelere göre satın alma kararı verme aşamasında olan izleyicilere ulaşmayı sağlar 1.
YouTube reklamlarını hedeflemek için Google Ads kullanılabilir 3.
Daha fazla bilgi için Google Ads Yardım Merkezi ziyaret edilebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: