Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
YouTube reklam dönüşümü, YouTube reklamlarının izleyicileri müşterilere dönüştürme sürecini ifade eder 14.
Bu süreçte kullanılan bazı yöntemler şunlardır:
- Ürün Feed'leri Ekleme: Google Merchant Center'dan işleme yönelik video kampanyalarına ürün feed'leri eklenerek, reklamlarla birlikte göz atılabilir ürün resimleri gösterilir ve izleyicilerin web sitesindeki belirli ürün sayfalarına yönlendirilmesi sağlanır 14.
- Discovery Reklamları: İşleme yönelik video kampanyalarıyla Discovery reklamlarını birleştirmek, dönüşüm oranlarını artırabilir 14.
- YouTube İçerik Üreticilerinden Yararlanma: İçerik üreticilerin marka ve ürünlerinden bahsetmeleri, izleyicilerin bu ürünleri satın alma olasılığını artırır 14.
- SEO ve Anahtar Kelime Optimizasyonu: Reklam başlık, açıklama ve etiketlerinde SEO ve anahtar kelime optimizasyonu yaparak, reklamların arama sonuçlarında daha görünür olması sağlanır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: