• Buradasın

    Yöksis e-devlete nasıl bağlanır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    YÖKSİS'e e-Devlet üzerinden bağlanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. YÖKSİS'e giriş yapmak: YÖKSİS'in resmi web sitesine (yoksis.yok.gov.tr) giderek sisteme giriş yapılmalıdır 13.
    2. TC kimlik numarası ve şifre ile erişim: Giriş ekranında Türkiye Cumhuriyeti kimlik numarası ve YÖKSİS şifresi kullanılarak sisteme erişim sağlanır 13.
    3. Öğrenci işleri başvurusu: Eğer şifre alınmamışsa, üniversitenin öğrenci işlerine başvurarak şifre temin edilmelidir 13.
    YÖKSİS'e sadece üniversitede görev yapan öğretim elemanları ve idari personeller girebilir, öğrenciler bu sisteme doğrudan erişemezler 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Yöksi ne işe yarar?

    YÖKSİS (Yükseköğretim Bilgi Sistemi), üniversite öğrencilerinin ve mezunlarının bilgilerinin saklandığı bir sistemdir ve çeşitli işlevlere sahiptir: 1. Eğitim Bilgilerine Erişim: YÖKSİS üzerinden üniversitelerden alınan eğitimler ve akademik kariyer gibi bilgilere ulaşmak mümkündür. 2. CV Olarak Kullanma: Detaylı bilgi sunması nedeniyle YÖKSİS belgesi, CV olarak da kullanılabilir. 3. KPSS ve Sınav Bilgileri: KPSS, akademik duyurular ve sınav bilgileri gibi önemli verilere erişim sağlar. 4. Atama ve Diğer İşlemler: Sınav başvuruları ve atama gibi işlemler için gerekli formları içerir. YÖKSİS'e sadece üniversitede görev yapan öğretim elemanları ve idari personeller giriş yapabilir.

    YöKsis öğrenci girişi için ne gerekli?

    YÖKSİS öğrenci girişi için gerekli olanlar: 1. Türkiye Cumhuriyeti kimlik numarası. 2. YÖKSİS şifresi. Bu şifreyi almak için öğrencinin, üniversitesinde bulunan öğrenci işlerine başvurması yeterlidir.

    Yöksis ID nasıl alınır?

    YÖKSİS ID almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Üniversiteye Kayıt: İlk olarak, bir yükseköğretim kurumuna (üniversite) kayıt olmak gerekmektedir. 2. Kayıt Tamamlama: Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra, üniversite tarafından YÖKSİS sistemine kaydedilirsiniz, bu işlem genellikle otomatik olarak yapılır. 3. Bilgilerin Gönderilmesi: Kayıt işleminiz tamamlandığında, üniversite tarafından size YÖKSİS ID'niz ile ilgili bilgi verilir. Bu bilgi, genellikle öğrenci belgesi veya üniversitenin öğrenci bilgi sisteminde yer alır. 4. E-devlet Üzerinden Erişim: YÖKSİS ID’nizi öğrenmek için E-devlet kapısı üzerinden de sorgulama yapabilirsiniz. Eğer YÖKSİS ID'nizi almakta sorun yaşıyorsanız veya kaydınızın durumunu öğrenmek istiyorsanız, doğrudan üniversitenizin öğrenci işleri veya kayıt ofisi ile iletişime geçmek iyi bir seçenek olacaktır.

    Yöksise giriş için öğrenci belgesi gerekli mi?

    Evet, YÖKSİS'e giriş için öğrenci belgesi gereklidir. YÖKSİS'e kayıt olabilmek için genellikle üniversitelerin öğrenci işlerinden öğrenci belgesi veya öğrenci kimliği temin edilmesi gerekmektedir.

    YÖK öğrenci girişi ile Yöksise giriş aynı mı?

    YÖK öğrenci girişi ve YÖKSİS'e giriş aynı sistem değildir. YÖKSİS (Yükseköğretim Bilgi Sistemi), Türkiye'deki tüm devlet ve vakıf üniversitelerinin öğrenci ve mezunlarının eğitim bilgilerinin saklandığı ortak bir veritabanıdır. YÖK öğrenci girişi ise, ÖSYM'nin Aday İşlemleri Sistemi üzerinden yapılır ve öğrencilerin kendi eğitim bilgilerine ulaşmalarını sağlar.

    YöKSİS şifresi nasıl alınır?

    YÖKSİS şifresi almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. YÖKSİS internet sitesine (https://www.yoksis.yok.gov.tr/) giriş yapın. 2. "Öğrenci Girişi" butonuna tıkladıktan sonra "Şifremi Unuttum" seçeneğini seçin. 3. TC Kimlik Numaranızı ve kayıtlı olan e-posta adresinizi girin. 4. E-posta adresinize gönderilen linke tıklayarak yeni bir şifre oluşturun. Eğer e-posta adresinizle ilgili bir problem yaşıyorsanız veya daha önce e-posta adresinizi YÖKSİS sistemine kaydetmediyseniz, YÖKSİS Destek Hattı'na (444 66 57) başvurarak destek alabilirsiniz. Ayrıca, üniversitede görev yapan öğretim elemanları ve idari personel de kurumsal e-posta adreslerine gönderilen şifrelerle YÖKSİS'e giriş yapabilirler.

    E-devlet'e giriş nasıl yapılır?

    E-Devlet'e giriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Giriş Seçenekleri sayfasına gidin. 2. "e-Devlet Şifresi" seçeneğini seçin. 3. T.C. kimlik numaranızı ve e-Devlet şifrenizi girerek kimliğinizi doğrulayın. Eğer e-Devlet şifreniz yoksa, aşağıdaki yöntemlerden birini kullanarak şifre alabilirsiniz: PTT şubelerinden: Kimlik ve şahsen başvuru ile PTT işyerlerinden veya yetkili acentelerden e-Devlet şifresi temin edilebilir. Mobil imza, elektronik imza veya yeni T.C. kimlik kartı ile: Bu yöntemlerden birini kullanarak E-Devlet Kapısı'na giriş yaptıktan sonra, "Profilim" alanındaki "Şifremi Değiştir" sayfasından ücretsiz olarak yeni şifre oluşturulabilir. E-Devlet Kapısı çalışanları, şifrenizi asla sormayacaktır.