Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yeastar çağrı merkezini kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Çağrı kuyruğu oluşturma 3. PBX web portalinde yönetici tarafından temel çağrı kuyruğu oluşturulmalıdır 3.
- Gelişmiş çağrı kuyruğu ayarları 3. Çağrı kuyruğu, gelen aramaların deneyimini optimize etmek için beceriye dayalı yönlendirme, öncelik sırası ve benzeri gelişmiş özelliklerle ayarlanabilir 34.
- Çağrı merkezi konsolunun kullanımı 35. Linkus Web Client ve Linkus Desktop Client'a entegre olan Call Center Console, çağrı yönetimi için kullanılabilir 35.
- Performans takibi 4. Çağrı Merkezi Kuyruk Paneli, kuyruk trafiğini izlemek, temsilci durumunu kontrol etmek ve çağrı işlemlerini gerçekleştirmek için kullanılabilir 4.
- Raporlama 4. Zaman dilimi, temsilci veya kuyruk seçimi özelleştirilerek çağrı merkezi verileri analiz edilebilir 4.
Yeastar çağrı merkezi kullanımı hakkında daha fazla bilgi için Yeastar'ın resmi destek sayfası olan help.yeastar.com ziyaret edilebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: