Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yandex Mail'de yaşanan sorunları düzeltmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- E-posta gönderme ve alma sorunları: Yandex Mail ayarlarında, imap.yandex.ru sunucusundan IMAP protokolüne göre seçeneğinin ve doğru yetkilendirme yönteminin seçildiğinden emin olun 3. E-posta programının ayarlarında, doğru sunucu parametrelerinin (IMAP için: smtp.yandex.com.tr, 465 portu; POP3 için: smtp.yandex.com.tr, 465 portu) belirtildiğini kontrol edin 3.
- Giriş sorunları: Yandex Mail sitesine, tarayıcıda hatırlanan bilgiler kullanılmadan, manuel olarak kullanıcı adı ve şifreyle giriş yapmayı deneyin 3.
- Güvenlik uyarıları: "Yandex Mail, bu e-postanın tehlikeli olabileceğini düşünüyor" gibi uyarılar alıyorsanız, ücretsiz antivirüs programlarıyla bilgisayarınızı taratın 1.
- Görüntüleme modu uyarısı: "Kurumunuz için görüntüleme modu etkinleştirilmek üzere" uyarısı alırsanız, ücretli bir tarife seçip ödeme yapmanız gerekebilir 5.
Yandex Mail'in telefon destek hattı bulunmamaktadır, sadece e-posta yoluyla destek sağlanmaktadır 1. Destek ekibine abuse@yandex.ru adresinden ulaşılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: