Yandex.Mail'de yükleme ve görünüm hataları

Zaman zaman Yandex.Mail ile çalışma sırasında butonlar çalışmayı durdurur, dosyalar eklenemez ya da tarayıcı hata bildirir.

Sorunu seçin:

E-posta sayacı neden yanlış çalışıyor ve nasıl düzeltilir:

Tarayıcı sayfayı yanlış gösteriyor

Trafik kullanımını azaltmak amacıyla tarayıcı, ziyaret edilen sayfaların kopyalarını önbellekte saklar. Sayfaya tekrar baktığınızda, tarayıcı sayfa verilerini bilgisayarın belleğinden yükleyebilir. Örneğin tarayıcı gelen e-postaların sayfasını bellekten yüklerse, siz sayaçtaki değerin güncel halini göremezsiniz.

İnternet'ten yüklemeye zorlamak için, sayfayı yenilemeyi deneyin. Sorun çözülmezse tarayıcının önbelleğini temizleyin ve tüm çerezleri (cookie) silin.

Uzantılar Yandex.Mail'i engelliyor

Mail, tarayıcıdaki eklentiler ve uzantılardan dolayı düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için onları geçici olarak kapatın. Eğer Mail reklam engelleyici ya da anti virüs uzantısından dolayı düzgün çalışmıyorsa, Mail sayfasını bu uzantıdaki istisnalara ekleyin. Yandex servislerini reklam engelleyicilerin istisnaları arasına eklemek için AdBlock Plus genişletmesini Yandex'in doğru çalışması için ayarlama bölümüne bakın.

Sayfa öğeleri neden gösterilmiyor ve bu nasıl düzeltilir:

Tarayıcı sayfayı yanlış gösteriyor

Trafik kullanımını azaltmak amacıyla tarayıcı, ziyaret edilen sayfaların kopyalarını önbellekte saklar. Sayfaya tekrar baktığınızda, tarayıcı sayfa verilerini bilgisayarın belleğinden yükleyebilir. Например, если браузер загрузит из памяти страницу входящих писем, вы увидите неактуальное значение счетчика.

İnternet'ten yüklemeye zorlamak için, sayfayı yenilemeyi deneyin. Sorun çözülmezse tarayıcının önbelleğini temizleyin ve tüm çerezleri (cookie) silin.

Uzantılar Yandex.Mail'i engelliyor

Mail, tarayıcıdaki eklentiler ve uzantılardan dolayı düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için onları geçici olarak kapatın. Eğer Mail reklam engelleyici ya da anti virüs uzantısından dolayı düzgün çalışmıyorsa, Mail sayfasını bu uzantıdaki istisnalara ekleyin. Yandex servislerini reklam engelleyicilerin istisnaları arasına eklemek için AdBlock Plus genişletmesini Yandex'in doğru çalışması için ayarlama bölümüne bakın.

Eski bir tarayıcı kullanıyorsunuz

Eski tarayıcı, sayfaların hızlı ve rahat bir şekilde yüklenmesini sağlayan teknolojileri desteklemiyor olabilir. Tarayıcınızın son sürümünü yükleyin.

İnternet hızı düştü

Tarayıcıda, Yandex.Mail dışındaki tüm sekmeleri kapatın. İnternet'i kullanan programları kapatın ve sayfayı yeniden yükleyin.

Neden Yandex.Mail'in tam sürümü erişilebilir değil ve bu nasıl düzeltilir:
Eski bir tarayıcı kullanıyorsunuz

Eski tarayıcı, sayfaların hızlı ve rahat bir şekilde yüklenmesini sağlayan teknolojileri desteklemiyor olabilir. Tarayıcınızın son sürümünü yükleyin.

Internet Explorer 8 ve üst sürümlerinde yanlış uyum modu seçildi

Internet Explorer 8 ve üst sürümlerinde, daha eski sürümle uyumlu mod kullanıyorsanız bu durum hatalara neden olabilir.

Tarayıcı modu ve Doküman modunun ayarlarını, tarayıcınızın sürümüyle eşleşeyecek şekilde yapın.

  1. F12 tuşuna tıklayın veya menüde Geliştirici araçları bölümünü seçin.
  2. simgesine tıklayıp tarayıcınızın sürümüne uygun olarak değer seçin.
    Not. Internet Explorer 11 ve üzerini kullanıyorsanız Edge değerini seçin.
Uzantılar Yandex.Mail'i engelliyor

Mail, tarayıcıdaki eklentiler ve uzantılardan dolayı düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için onları geçici olarak kapatın. Eğer Mail reklam engelleyici ya da anti virüs uzantısından dolayı düzgün çalışmıyorsa, Mail sayfasını bu uzantıdaki istisnalara ekleyin. Yandex servislerini reklam engelleyicilerin istisnaları arasına eklemek için AdBlock Plus genişletmesini Yandex'in doğru çalışması için ayarlama bölümüne bakın.

Hiyeroglif ya da anlaşılmaz karakterler görünmesi, sayfanın yanlış kodlaması nedeniyle olur. Kodlamayı virüsler ya da zararlı yazılımlar değiştirebilir.

Bilgisayarınızı ücretsiz antivirüs programlarıyla tarayın: Dr.Web CureIt! ve Kaspersky Labs“Virus Removal Tool”.

E-posta neden yanlış görünüyor ve bu nasıl düzeltilir:
Uzantılar Yandex.Mail'i engelliyor

Mail, tarayıcıdaki eklentiler ve uzantılardan dolayı düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için onları geçici olarak kapatın. Eğer Mail reklam engelleyici ya da anti virüs uzantısından dolayı düzgün çalışmıyorsa, Mail sayfasını bu uzantıdaki istisnalara ekleyin. Yandex servislerini reklam engelleyicilerin istisnaları arasına eklemek için AdBlock Plus genişletmesini Yandex'in doğru çalışması için ayarlama bölümüne bakın.

İnternet hızı düştü

Tarayıcıda, Yandex.Mail dışındaki tüm sekmeleri kapatın. İnternet'i kullanan programları kapatın ve sayfayı yeniden yükleyin.

Ağ bağlantısı ile ilgili bir sorun oluştu

Kontrol için Yandex.Mail'e mobil İnternet'i kullanarak girin. Eğer hata meydana gelmezse, servis sağlayıcınızın müşteri hizmetlerine başvurun. İş e-posta hesabınızı kullanıyorsanız, sorunu sistem yöneticinize bildirin.

Uzantılar Yandex.Mail'i engelliyor

Mail, tarayıcıdaki eklentiler ve uzantılardan dolayı düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için onları geçici olarak kapatın. Eğer Mail reklam engelleyici ya da anti virüs uzantısından dolayı düzgün çalışmıyorsa, Mail sayfasını bu uzantıdaki istisnalara ekleyin. Yandex servislerini reklam engelleyicilerin istisnaları arasına eklemek için AdBlock Plus genişletmesini Yandex'in doğru çalışması için ayarlama bölümüne bakın.

Sayfa yüklenmiyor ya da çok uzun sürede yükleniyorsa, şu mesajı görürsünüz:
  • “Hata oluştu”.
  • “Tarayıcıdaki sekmeyi yenilemeyi ya da birkaç dakika sonra tekrar yüklemeyi deneyin”.

  • “Lütfen bekleyin...”.

  • “Sayfanın yüklenmesi uzun sürüyor”.

  • “Sayfayı yenilemeyi deneyin ya da Yandex.Mail'i hafif sürümde kullanın”.

Sayfa neden yüklenmiyor ve bu nasıl düzeltilir:

Tarayıcı sayfayı yanlış gösteriyor

Trafik kullanımını azaltmak amacıyla tarayıcı, ziyaret edilen sayfaların kopyalarını önbellekte saklar. Sayfaya tekrar baktığınızda, tarayıcı sayfa verilerini bilgisayarın belleğinden yükleyebilir. Например, если браузер загрузит из памяти страницу входящих писем, вы увидите неактуальное значение счетчика.

İnternet'ten yüklemeye zorlamak için, sayfayı yenilemeyi deneyin. Sorun çözülmezse tarayıcının önbelleğini temizleyin ve tüm çerezleri (cookie) silin.

Uzantılar Yandex.Mail'i engelliyor

Mail, tarayıcıdaki eklentiler ve uzantılardan dolayı düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için onları geçici olarak kapatın. Eğer Mail reklam engelleyici ya da anti virüs uzantısından dolayı düzgün çalışmıyorsa, Mail sayfasını bu uzantıdaki istisnalara ekleyin. Yandex servislerini reklam engelleyicilerin istisnaları arasına eklemek için AdBlock Plus genişletmesini Yandex'in doğru çalışması için ayarlama bölümüne bakın.

Eski bir tarayıcı kullanıyorsunuz

Eski tarayıcı, sayfaların hızlı ve rahat bir şekilde yüklenmesini sağlayan teknolojileri desteklemiyor olabilir. Tarayıcınızın son sürümünü yükleyin.

Yukarıdaki tavsiyeler işe yaramadıysa sorun belki de şu nedenlerden kaynaklanıyordur:

İnternet hızı düştü

Tarayıcıda, Yandex.Mail dışındaki tüm sekmeleri kapatın. İnternet'i kullanan programları kapatın ve sayfayı yeniden yükleyin.

Ağ bağlantısı ile ilgili bir sorun oluştu

Kontrol için Yandex.Mail'e mobil İnternet'i kullanarak girin. Eğer hata meydana gelmezse, servis sağlayıcınızın müşteri hizmetlerine başvurun. İş e-posta hesabınızı kullanıyorsanız, sorunu sistem yöneticinize bildirin.

Internet Explorer 8 ve üst sürümlerinde yanlış uyum modu seçildi

Internet Explorer 8 ve üst sürümlerinde, daha eski sürümle uyumlu mod kullanıyorsanız bu durum hatalara neden olabilir.

Tarayıcı modu ve Doküman modunun ayarlarını, tarayıcınızın sürümüyle eşleşeyecek şekilde yapın.

  1. F12 tuşuna tıklayın veya menüde Geliştirici araçları bölümünü seçin.
  2. simgesine tıklayıp tarayıcınızın sürümüne uygun olarak değer seçin.
    Not. Internet Explorer 11 ve üzerini kullanıyorsanız Edge değerini seçin.

Güvenlik sertifikası hatası ile ilgili mesaj şu cümleyle başlıyor:

  • “Bağlantınız güvenli değil”.
  • “Site bilgisayarınızın güvenliğini tehdit ediyor”.
  • “Hatalı sertifika”.
  • “Güvenlik sertifikasında hata”.
  • “Bu bağlantı güvenli değil”.

Neden güvenlik sertifikası hataları çıkıyor ve bunlar nasıl düzeltilir:

Tarayıcı ayarlarıyla bilgisayar arasındaki çakışma nedeniyle güvenilmeyen bir bağlantı hatası veya yanlış bir güvenlik sertifikası durumu oluşabilir. Bu tür hataları antivirüs yazılımlarının çalışması da ortaya çıkartabilir. Sertifika hatasının nedenini anlamak için, mesajın sonundaki kodu bulun.

Hata koduÇözüm
  • ssl_error_bad_cert_domain
Tarayıcının adres satırına doğru adresin, mail.yandex.com.tr veya passport.yandex.com.tr, com.tr'den sonra ise nokta veya başka bir karakter yerine / işaretinin girilip girilmediğini kontrol edin.
  • err_cert_date_invalid
  • sec_error_oscp_invalid_signing_cert
  • sec_error_expired_issuer_certificate
  • sec_error_expired_certificate
  • sec_error_ocsp_future_response
Bilgisayarınızda tarih ve zamanın doğru ayarlandığından emin olun. Eğer bunlar yanlış ayarlanmışsa, sistem hatalı bir şekilde sertifika süresinin henüz başlamadığını ya da artık sona erdiğini tanımlar.
  • err_cert_common_name_invalid
  • err_cert_authority_invalid
  • sec_error_unknown_issuer
Antivirüs programınızın ayarlarında HTTPS bağlantıları denetlenmesinin devre dışı olduğundan emin olun. Bunun Kaspersky Internet Security ve ESET NOD32 Smart Security programlarında nasıl yapılması gerektiği ile ilgili bilgi için tablonun altına bakın.

Eğer bilgisayarınızda antivirüs programı yoksa saldırganlar, güvenlik sertifikalarını zararlı kod ya da MITM saldırısı sonucu değiştirmiş olabilir. Bilgisayarınızda virüs olup olmadığını kontrol edin ücretsiz antivirüs programları yardımıyla: Dr.Web CureIt! ve Kaspersky Labs“Virus Removal Tool”.

Kaspersky Internet Security'de HTTPS Bağlantı Denetimini Kapatma
  1. Antivirüs programının penceresini açın ve ekranın sol alt köşesindeki butona tıklayın.
  2. Diğer sekmesine geçin ve öğesini seçin.

  3. Güvenli bağlantıları tara bloğunda Güvenli bağlantıları tarama'yı seçin ve seçimi onaylayın.
ESET NOD32 Smart Security'de HTTPS bağlantı denetimini kapatma
  1. Antivirüs programının penceresini açın, Ayarlar sekmesine geçin ve Gelişmiş ayarlar bağlantısına tıklayın.
  2. İnternet ve elektronik posta → SSL/TLSSSL/TLS protokolunun filtrelemesini aç seçeneğini kaldırın.
  3. İnternet ve elektronik posta → İnternet'e erişim koruması → Web protokolü → HTTPS Tarama Altyapısının Yapılandırılması bölümünde HTTPS Sınamasını Etkinleştir seçeneğini kapatın.
  4. Değişiklikleri kaydetmek için Bitti butonuna tıklayın.