Yandex Mail'de yaşanan sorunları düzeltmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: E-posta gönderme ve alma sorunları: Yandex Mail ayarlarında, imap.yandex.ru sunucusundan IMAP protokolüne göre seçeneğinin ve doğru yetkilendirme yönteminin seçildiğinden emin olun. Giriş sorunları: Yandex Mail sitesine, tarayıcıda hatırlanan bilgiler kullanılmadan, manuel olarak kullanıcı adı ve şifreyle giriş yapmayı deneyin. Güvenlik uyarıları: "Yandex Mail, bu e-postanın tehlikeli olabileceğini düşünüyor" gibi uyarılar alıyorsanız, ücretsiz antivirüs programlarıyla bilgisayarınızı taratın. Görüntüleme modu uyarısı: "Kurumunuz için görüntüleme modu etkinleştirilmek üzere" uyarısı alırsanız, ücretli bir tarife seçip ödeme yapmanız gerekebilir. Yandex Mail'in telefon destek hattı bulunmamaktadır, sadece e-posta yoluyla destek sağlanmaktadır.