Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word'de onay kutusunu aktif etmek için aşağıdaki adımları izleyin:
- Geliştirici sekmesini etkinleştirin: Word üst menüsünden "Dosya" bağlantısına tıklayın, "Seçenekler" ekranını açın ve "Şeridi Özelleştir" butonuna tıklayın 12. Ardından "Geliştirici" seçeneğini işaretleyin ve "Tamam"a basarak özelliği ekleyin 12.
- Onay kutusunu ekleyin: Geliştirici sekmesi aktif olduğunda, onay kutusu eklemek istediğiniz yere imleci yerleştirin ve "Kontroller" bölümünden "Onay Kutusu" ikonuna tıklayın 13.
- Özellikleri ayarlayın: Onay kutusunu ekledikten sonra, "Özellikler" bölümüne giderek onay kutusunun simgesini değiştirebilir veya kutuyu kilitleyebilirsiniz 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: