Microsoft Word'de onay kutusu yapmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Geliştirici sekmesini etkinleştirin: Word belgenizi açın, "Dosya" sekmesine gidin ve "Seçenekler"i seçin 12. Sol taraftaki "Şeridi Özelleştir" seçeneğini işaretleyin ve sağdaki açılır menüden "Ana Sekmeler"i seçin 12. "Geliştirici" kutusunu işaretleyin ve "Tamam"ı seçin 12.
- Onay kutusunu ekleyin: Geliştirici sekmesi göründüğünde, imlecinizi onay kutusunun olmasını istediğiniz yere getirin ve şeridin "Kontroller" bölümüne gidip "Onay Kutusu" içerik kontrolünü seçin 12.
- Onay kutusunu özelleştirin: Onay kutusunu seçtikten sonra, "Geliştirici" sekmesine gidin ve şeridin "Kontrol" bölümünde "Özellikler"i seçin 1. İçerik Kontrolü Özellikleri penceresinde onay kutusunun başlık, kilitleme ve simge gibi özelliklerini ayarlayabilirsiniz 12.
- Kutuyu işaretleyin veya işaretini kaldırın: Onay kutusunu işaretlemek veya işaretini kaldırmak için çift tıklayın veya seçin ve şeritte "Seçenekler"i seçin 1. "Varsayılan Değer" altında "İşaretli"yi seçin ve "Tamam"ı tıklayın 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: