Buradasın
Word dosyalarında sayfa düzeni nasıl birleştirilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word dosyalarında sayfa düzenini birleştirmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Yeni bir Word belgesi oluşturun veya birleştirmek istediğiniz ilk belgeyi kullanın 23.
- Ekle sekmesine geçin ve sağ taraftaki Nesne ikonuna tıklayarak açılan menüden "Dosyadan metin" seçeneğini seçin 13.
- "Dosya türleri" kutucuğunu "Tüm dosyalar (.)" şeklinde ayarlayın, böylece farklı uzantılardaki dosyaları da birleştirebilirsiniz 2.
- İmleci yazıların bitim yerinde veya bir sonraki satırda konumlandırın 2.
- "Ekle" butonuna bastığınızda, ilk sayfadaki yazılardan itibaren seçtiğiniz belgelerdeki yazılar birleştirilecektir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: