Buradasın
Word sütun birleştirme nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Word'de sütun birleştirme işlemi şu şekilde yapılır:
- Hücreleri seçmek: Birleştirmek istediğiniz hücreleri seçin 14.
- Düzen sekmesi: İmleç tablonun içindeyken, Şerit menüsündeki "Düzen" sekmesine gidin 14.
- Hücreleri birleştir: "Birleştir ve Hizala" grubunda "Hücreleri Birleştir" düğmesine tıklayın 14.
Alternatif olarak, sağ tıklayarak bağlam menüsünden de hücreleri birleştirebilirsiniz 4. Bunun için:
- Birleştirmek istediğiniz tablo hücrelerinden birine sağ tıklayın 4.
- Bağlam menüsünden "Hücreleri Birleştir" seçeneğini seçin 4.
Eğer hücreleri yanlışlıkla seçtiyseniz, kısayol menüsünden "Hücreleri Birleştirmeyi Geri Al" seçeneğini kullanabilirsiniz 4.
Ayrıca, "Tablo Silgisi" aracını kullanarak da hücreleri birleştirebilirsiniz 4. Bu araç, hücre kenarlıklarını kaldırarak hücreleri tek bir hücrede birleştirir 4.
Hücreleri birleştirdiğinizde, hücre sınırları ortadan kalkar ve hücreler tek bir hücre haline gelir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: