Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word'de alt bilgi eklemek için şu adımlar izlenebilir:
- Word belgesi açılır 3.
- Üst menüdeki "Ekle" sekmesine tıklanır 3.
- "Başlık" veya "Alt Bilgi" butonuna tıklanarak hazır şablonlardan biri seçilir 3.
- Alt bilgi alanına eklemek istenilen metin veya görseller yerleştirilir 3.
- Düzenleme tamamlandıktan sonra, başlık ve alt bilgi alanından çıkmak için belgeye çift tıklanır 3.
Alternatif olarak, Ekle sekmesi üzerinden şu şekilde de alt bilgi eklenebilir:
- Düzenlemek istenilen alt bilgiye çift tıklanır veya Ekle sekmesi, ardından Üst Bilgi veya Alt Bilgiyi Düzenle'yi ve ardından Üst Bilgiyi Düzenle veya Alt Bilgiyi Düzenle'yi seçilir 1.
- Üst Bilgi iletişim kutusunda, seçili alt bilgi düzenlenir 1.
İlk sayfada alt bilgi görünmemesi isteniyorsa, "Tasarım" sekmesindeki "Birinci Sayfa Farklı" seçeneği işaretlenir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: