Buradasın
Word'de sayfa numarası nasıl eklenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word'de sayfa numarası eklemek için şu adımlar izlenir:
- Ekle menüsünü açın 2.
- Sayfa Numarası seçeneğine tıklayın 2.
- Numaraların yerleştirileceği konumu seçin 2.
- İstenen konumu seçtikten sonra Word, sayfaları 1, 2, 3 şeklinde sıralayacaktır 2.
- “Üst Bilgi ve Alt Bilgiyi Kapat” butonuna tıklayın 2.
Alternatif olarak, sayfa numarası eklemek için şu adımlar da izlenebilir:
- Sayfanın üstüne veya altına çift tıklayın 3.
- “Tasarım Menüsü” açılacak ve “Sayfa Numarası” seçeneği görünecektir 3.
- “Sayfa Numarası” seçeneğini seçin 3.
- Sayfa numaralarının tam konumunu seçtikten sonra Word, numaraları otomatik olarak tüm belgeye ekleyecektir 3.
Word'ün her sürümü biraz farklı olduğu için butonların tam yerleşimi değişebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: