Buradasın
Web de marka yönetimi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Web'de marka yönetimi, bir markanın dijital platformlarda itibarını ve kimliğini yaratma, geliştirme ve sürdürme sürecidir 12.
Bu süreç şunları içerir:
- Pazar araştırması: Hedef kitlenin belirlenmesi ve markanın pazarda nasıl konumlandırılacağının planlanması 1.
- Pazarlama ve reklam kampanyaları: Markanın kimliğini ve mesajını yansıtan pazarlama materyalleri ve reklamların oluşturulması 12.
- Sosyal medya yönetimi: Markanın web sitesi ve sosyal medya hesaplarının yönetilmesi, tutarlı bir şekilde temsil edilmesi 14.
- Veri analizi: Tüketici tercihleri ve davranışları hakkında veri toplanması ve bu bilgilerin marka stratejisi için kullanılması 1.
- İtibar yönetimi: Müşteri geri bildirimlerinin izlenmesi ve bunlara yanıt verilmesi, olumsuz yorumlara müdahale edilmesi 34.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: