Vodafone Evde İnternet arızası için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayın: Vodafone hatlarınızdan 542'yi, diğer operatörlerden ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı, yurt dışından ise +90 (542) 542 00 00'ı arayarak arıza kaydı oluşturun. 2. Arıza bilgilerini verin: Adınız, soyadınız, iletişim bilgileriniz, abone numaranız, ev adresiniz, arızanın ne zaman başladığı ve ne tür bir arıza olduğu gibi bilgileri hazır bulundurun. 3. Arıza takibi: Vodafone web sitesi veya Vodafone Yanımda uygulaması üzerinden arıza kaydınızı takip ederek, arızanın durumunu ve ne zaman giderileceğini öğrenebilirsiniz. Arıza giderilmesi için herhangi bir ücret alınmamaktadır.