Buradasın
Vodafone evde internet arıza için ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Vodafone Evde İnternet arızası için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayın: Vodafone hatlarınızdan 542'yi, diğer operatörlerden ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı, yurt dışından ise +90 (542) 542 00 00'ı arayarak arıza kaydı oluşturun 13.
- Arıza bilgilerini verin: Adınız, soyadınız, iletişim bilgileriniz, abone numaranız, ev adresiniz, arızanın ne zaman başladığı ve ne tür bir arıza olduğu gibi bilgileri hazır bulundurun 1.
- Arıza takibi: Vodafone web sitesi veya Vodafone Yanımda uygulaması üzerinden arıza kaydınızı takip ederek, arızanın durumunu ve ne zaman giderileceğini öğrenebilirsiniz 1.
Arıza giderilmesi için herhangi bir ücret alınmamaktadır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: