Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İnternet arızasının ne zaman giderileceği, arızanın türüne ve servis sağlayıcısının politikalarına bağlı olarak değişir. Genel olarak, bölgesel arızalar durumunda internet hizmetinin ne zaman geri yükleneceği önceden tahmin edilemez ve servis sağlayıcısının mobil uygulaması veya sosyal medya hesapları üzerinden kontrol edilebilir 5.
Servis sağlayıcı kaynaklı kesintiler genellikle altyapı çalışmaları, bakım işlemleri veya bölgesel arızalardan kaynaklanır ve bu tür sorunların çözümü için belirli bir zaman vermek zordur 4.
Kullanıcı kaynaklı arızalar durumunda ise, sorunun çözümü için yapılan işlemler genellikle daha hızlı tamamlanır. Örneğin, modem resetleme veya kablo kontrolü gibi basit işlemler kısa sürede yapılabilir 12.
Arızanın giderilmesi için en doğru bilgiyi, servis sağlayıcısının müşteri hizmetleri hattından veya web sitesindeki destek bölümlerinden almak mümkündür.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: