Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Viral olmanın iyi veya kötü olup olmadığı, duruma göre değişiklik gösterebilir.
Viral olmanın bazı olumlu yönleri:
- Geniş kitlelere ulaşma: Viral içerikler, sınırlı bir yatırımla kısa zamanda geniş kitlelere ulaşabilir 23.
- Popülerlik ve tanınırlık: Viral olmak, markanın veya içeriğin daha fazla tanınmasını sağlayabilir 1.
Viral olmanın bazı olumsuz yönleri:
- Hedef kitle bozulması: Viral içerikler, niteliksiz ancak fazla bir kitle tarafından görüntülenebilir, bu da hedef kitlenin bozulmasına yol açabilir 1.
- Reklam geri dönüşlerinin kötü etkilenmesi: Viral içerikler, reklam hedeflemelerini etkileyerek alakasız kişilerin reklamı görmesine neden olabilir 1.
- Marka imajının zedelenmesi: Farklı kitlelerin bir araya gelmesi, markanın vermek istediği aidiyet hissinin zedelenmesine yol açabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: