Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
UYAP dosya şablonu oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Memur, müdür yardımcısı veya müdür rolünde “giden evrak oluşturma” açılır 3.
- Olur yazısı seçildikten sonra “kelime işlemci” açılır 3.
- Şablon oluşturulurken köşeli parantezlere asla dokunulmaz 3.
- Müdürlük olur örneği yazısı yazılır 3.
- Konu, makam, metin gövdesi, müdür adı, soyadı ve unvanı yazılır 3.
- Şablonlar kaydedilirse yazışmalar hızlanır 3.
- Şablon oluşturulduktan sonra önce DYS'den açılır, sonra masaüstüne kaydedilir ve değiştirilir 3.
- Daha sonra yeniden DYS'den “kelime işlemci aç” diyerek şablon açılır 3.
Ayrıca, UYAP Editör'de şablon oluşturmak için "Onay Listesi Düzenle" butonuna tıklanarak onay şablonunda yer alacak kişiler seçilebilir 3. Seçimler sonrasında "Kapat" butonuna tıklanarak isimler ana ekranda görülebilir 3. Bu haliyle listeyi kaydetmek için "Akış Şablonu Adı" kısmına isim verilir ve "Kaydet" butonuna tıklanır 3.
UYAP Editör'ü kullanmadan önce, Adalet Bakanlığı’nın web sitesinden kullanım kılavuzlarının incelenmesi önerilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: