Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
UETS (Ulusal Elektronik Tebligat Sistemi) adresi almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Gerekli Belgeler: Bireysel kullanıcılar için kimlik belgesi (nüfus cüzdanı veya pasaport), tüzel kişiler için ise şirketin ticaret sicil gazetesi, vergi levhası ve şirket yetkilisinin imza sirküleri 1 gereklidir.
- Başvuru: Başvurular, Türkiye Noterler Birliği'nin resmi web sitesi veya yetkili noterlikler aracılığıyla yapılır 1.
- Elektronik Tebligat Adresinin Tanımlanması: Başvuru onaylandığında, kişiye özel bir elektronik tebligat adresi tanımlanır 1.
- Sisteme Giriş: Adres tanımlandıktan sonra UETS portalına giriş yapılarak sistem kullanılmaya başlanabilir 1.
Online başvuru için:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: