Buradasın
TurkNet müşteri hizmetleri arıza kaydı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
TurkNet müşteri hizmetleri arıza kaydı oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- TurkNet'in internet sitesine girilir ve Online İşlemler bölümüne tıklanır 3.
- Kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılır 3.
- Giriş yaptıktan sonra "Yardım" sekmesinde "Destek Kayıtları"na tıklanır 3.
- Destek kaydı yazılı metin olarak veya "Beni Arayın" sekmesine tıklayarak oluşturulabilir 3.
"Beni Arayın" hizmeti hafta içi sadece 09.00-20.00 saatleri arasında hizmet vermektedir 3.
Alternatif olarak, 0850 288 80 80 numaralı TurkNet Hızlı İşlem Hattı aranarak da arıza kaydı oluşturulabilir 13. Bu numaradan "Teknik Destek" menüsüne girmek için 5, ardından 3 tuşlanması gerekmektedir 3.
Ayrıca, TurkNet'in genel müdürlük ve müşteri ilişkileri merkezi telefon numaraları şu şekildedir:
- Genel Müdürlük: Büyükdere Caddesi No:121, Ercan Plaza Kat:2, 34394 Gayrettepe, İstanbul 3.
- Müşteri İlişkileri Merkezi: Astoria AVM - Büyükdere Caddesi No:127, Kat:-3, 34394 Gayrettepe, İstanbul 3.
Çalışma saatleri: 10:00 – 19:00 3.
Faks: 0 212 216 55 60 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: