• Buradasın

    TurkNet ev telefonu neden çalışmıyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    TurkNet ev telefonunun çalışmamasının birkaç olası nedeni:
    • Bağlantı sorunları: Splitter veya telefon kablolarında arıza olabilir 14.
    • Tanımlama eksikliği: TurkNet'in geçiş sırasında bir tanımlama eksikliği yapmış olması mümkündür 3.
    • Genel teknik sorunlar: TurkNet veya Türk Telekom kaynaklı teknik problemler yaşanabilir 25.
    Sorunun çözümü için TurkNet'in "Hızlı İşlem Hattı" üzerinden destek alınabilir: 0850 288 80 80 1. Ayrıca, Online İşlemler Merkezi'nde "Teknik Detaylar" bölümündeki "Yardım Merkezi" kullanılabilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    TurkNet ve Türk Telekom aynı altyapıyı kullanıyor mu?

    TurkNet ve Türk Telekom bazı bölgelerde aynı altyapıyı kullanabilmektedir. TurkNet, kendi altyapısı olan bölgelerde FTTH (Fiber-to-the-Home) teknolojisini kullanarak doğrudan evlere ve iş yerlerine fiber optik kablolar döşemektedir. Ancak, TurkNet'in Gigafiber hizmetinden yararlanabilmek için adreste TurkNet Gigafiber altyapısı olması gerekmektedir.

    Ev telefonu hattı ile internet hattı aynı kabloya bağlanır mı?

    Ev telefonu hattı ile internet hattı aynı kabloya bağlanabilir, ancak bu durumda bazı sorunlar ortaya çıkabilir. Olası sorunlar: Gürültü artışı. Sinyal zayıflaması. Bağlantı için önerilen kablo sıralaması: İnternet için: TuruncuBeyaz - Turuncu, YeşilBeyaz - Yeşil. Telefon için: Mavi - MaviBeyaz. Aynı kablo üzerinden hem telefon, hem modem, hem de faks bağlamak için bir ADSL splitter ve bir telefon splitter kullanılması önerilir.

    TurkNet arıza için ne yapmalıyım?

    TurkNet arızası için aşağıdaki adımlar izlenebilir: Modemi yeniden başlatmak: Modemi kapatıp birkaç dakika bekledikten sonra yeniden açmak, birçok arıza durumunda çözüm sağlayabilir. Bağlantı kablolarını kontrol etmek: Kabloların doğru şekilde takıldığından ve modem ayarlarının doğru yapılandırıldığından emin olmak gereklidir. TurkNet'e başvurmak: Yukarıdaki adımlar sorunu çözmezse, TurkNet'e başvurarak teknik destek talep edilebilir. TurkNet'e arıza bildirimi yapmanın yolları: Online başvuru: TurkNet'in resmi web sitesi üzerinden arıza bildirim formu doldurularak başvuru yapılabilir. Telefon ile başvuru: 7/24 hizmet veren müşteri hizmetleri hattı aranarak arıza bildirimi yapılabilir. Mobil uygulama ile başvuru: TurkNet'in mobil uygulaması üzerinden de arıza bildirimi yapılabilir. E-posta ile başvuru: Online veya telefonla başvuru yapamayanlar, TurkNet'in müşteri hizmetleri e-posta adresine arıza bildirimi gönderebilirler.