Buradasın
TSE iletişim merkezi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
TSE iletişim merkezinin ne iş yaptığına dair bilgi bulunamadı. Ancak, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) müşteri iletişim merkezlerinin yaptığı işlerden bazıları şunlardır:
- müşteri beklentilerini karşılamak 1;
- müşterilere doğru, hızlı, güvenilir, müşteri odaklı bir hizmet vermek 1;
- müşteri iletişim kalitesinde iyileşme sağlamak 1;
- iletişimde yaşanan sorunları gidermek 1.
TSE'nin görevlerinden bazıları ise şunlardır:
- kendi hazırladığı ya da işbirliği yaptığı birime hazırlattığı standartları tetkik etmek 3;
- kendi ilkelerine uyan standartları kabul etmek 3;
- uygun gördüğü standartları ilgili bakanlığın onayına sunmak ve kabul edilen standartları yayımlamak 3;
- çeşitli platformlarda talep üzerine standart ve düzenlemeler ile ilgili görüşlerini bildirmek 3;
- yürürlükte olan standartları denetlemek ve yeni standartları bilimsel ve teknik incelemelerle araştırmak 3;
- yabancı ülkelerdeki standartları takip etmek ve yurt dışı standart kurumları ile işbirliği yapmak 3.
Daha fazla bilgi için TSE'nin resmî web sitesi olan tse.org.tr ziyaret edilebilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: