Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
TRM farklı bağlamlarda farklı anlamlara gelebilir:
- Teknoloji Risk Yönetimi (TRM): Bu, dijital varlıkların ve bilgi güvenliğinin korunması için siber tehditlerin belirlenmesi, değerlendirilmesi ve mitigasyonu sürecini ifade eder 1. TRM, kuruluşların siber resilience'ını artırmak ve operasyonel riskleri azaltmak için kullanılır.
- Talent Relationship Management (TRM): Bu, işe alım ve çalışan ilişkileri yönetimini içeren, adayların ve çalışanların gelişimini, katılımını ve iç hareketliliği optimize etmeyi amaçlayan bir süreçtir 2. TRM çözümleri, adaylarla sürekli iletişim kurmayı ve onları işe alım sürecinin ötesinde takip etmeyi sağlar 2.
- Tailored Reputation Management (TRM): Bu, bireylerin veya kuruluşların itibarını yönetmek için proaktif stratejiler geliştirmeyi içerir 3. TRM, olumlu algıları artırmak, olumsuz algıları azaltmak ve tutarlı bir marka imajı sürdürmek için kullanılır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: