Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Trendyol satıcılarının nasıl sıralandığına dair güncel bilgiler şu şekildedir:
- Görüntüleme başına tıklama sayısı 1. Ürünün çok sayıda kişi tarafından görüntülenmesi önemlidir, ancak bu tek başına yeterli değildir 1.
 - Ziyaret başına düşen satış adedi 1. Ürün sayfasını ziyaret eden kullanıcıların satın alma oranı, üst sıralarda yer almak için önemlidir 1.
 - Kullanıcı verilerinin analizi 1. Kullanıcı işlem bilgileri, algoritmalar tarafından analiz edilerek müşteri beklentileri belirlenir 1.
 - Net satış adedi 1. İptal ve iadeler hariç toplam satışlar, ürün sıralamasında dikkate alınır 1.
 - Ürün tedariki 1. Ürünlerin belirlenen zaman aralığında tedarik edilip kargoya verilmesi gerekir 1.
 - İade ve iptal oranı 1. Sürekli iptal ve iade, ürün performansını olumsuz etkiler 1.
 - Satıcı puanı 4. Yüksek puana sahip satıcılar, arama sonuçlarında üst sıralarda yer alır ve daha fazla satış yapma şansı yakalar 4.
 
Trendyol'da satıcı sıralamasını etkileyen daha fazla kriter bulunmaktadır; detaylı bilgi için Trendyol Satıcı Bilgi Merkezi'ne başvurulabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: