Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
TKM ifadesi, "Takım Yöneticisi" anlamına gelebilir. Takım yöneticilerinin görevleri şunlardır:
- Tasarım ve Onay: Yeni ürünler veya ürün iyileştirmeleri için tasarımları gözden geçirmek ve onaylamak 2.
- Üretim Planlaması: Üretim departmanları için çalışma programları ve personel gereksinimleri oluşturmak 2.
- Maliyet ve Kalite Yönetimi: Maliyetleri düşürmek veya kaliteyi iyileştirmek için yeni yöntemler geliştirmek 2.
- Tedarikçi İlişkileri: Satıcı ve tedarikçilerle ilişkiler geliştirmek 2.
- İş Güvenliği: Makine operatörlerinin ve diğer üretim personelinin çalışmalarını yönlendirmek, güvenlik prosedürleri konusunda eğitmek 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: