Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
TikTok Reklam Pixel — kullanıcıların web sitesindeki veya uygulamadaki davranışlarını takip eden ve reklam performansını ölçen küçük bir HTML kodudur 13.
Bu kod, TikTok Ads Manager'da saklanır ve aşağıdaki işlevleri yerine getirir:
- Dönüşüm takibi 13. Kullanıcıların satın alma, form doldurma veya içerikle etkileşim gibi eylemlerini takip eder 1.
- Gelişmiş hedefleme 13. Kampanyaları optimize ederek, dönüşüm, trafik veya katılım olasılığı en yüksek olan kullanıcıları hedefler 1.
- Özel kitleler oluşturma 13. Kampanyaların kalitesini analiz ederek, belirli kitlelere yönelik yeniden pazarlama kampanyaları oluşturur 1.
- Attribution modellemesi 1. Satışa yol açan müşteri temas noktalarını anlayarak, pazarlama stratejisini iyileştirir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: