Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Piksel reklam, web sitesine yerleştirilen bir izleme kodu sayesinde çalışır 14. Bu kod, kullanıcıların site üzerindeki aktivitelerini takip eder ve bu verileri Facebook’a gönderir 14.
Piksel reklamın çalışma adımları:
- Pikselin kurulumu 13. Web sitesine bir takip kodu eklenir 13.
- Veri toplama 13. Ziyaretçiler hakkında, trafiğin nereden geldiği, hangi cihazı kullandıkları ve diğer demografik bilgileri içeren veriler toplanır 13.
- Davranışların gözden geçirilmesi 3. İnsanların web sitesinde ne yaptıkları incelenir 3.
- Hedef kitle oluşturma 13. Piksel özelliklerinden toplanan veriler kullanılarak özel hedef kitleler, benzer kitleler ve bu kişilere yönelik reklamlar oluşturulur 13.
- Tekliflerin optimize edilmesi 3. En düşük maliyetli teklif stratejisi kullanılarak bütçe verimli bir şekilde harcanır 3.
- Olayların analiz edilmesi 3. Dönüşüm durumları değerlendirilerek en iyi Facebook reklam stratejisi belirlenir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: