Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Başlıca işlevleri:
- Çalışan yönetimi: Kadrolu, sözleşmeli ve part-time çalışanların kayıt altına alınması, vardiya planlamalarının yapılması ve izin süreçlerinin yönetimi 14.
- Harcama ve demirbaş takibi: Şirketle ilgili araç, demirbaş ve masrafların takibi ve raporlanması 145.
- Dijital dönüşüm: Kağıt kullanımını azaltarak çevre dostu bir çalışma ortamı sağlama ve iş süreçlerinin otomatik, hızlı ve güvenli yürütülmesi 145.
- Çoklu onay sistemi: Taleplerin çoklu onay sürecinden geçerek daha doğru sonuçlandırılması 14.
- Bordro yönetimi: Tek tuşla istenilen ayın bordrosuna ulaşma ve bordro yönetiminde kolaylık sağlama 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: