• Buradasın

    Tabii'ye giriş yapamıyorum ne yapmalıyım?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Tabii'ye giriş yapamıyorsanız aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:
    • İnternet bağlantısını kontrol edin 13. İnternet hız testi yaparak bağlantının yeterli olup olmadığını kontrol edin 13.
    • Cihazı yeniden başlatın 15. Telefonunuzu veya bilgisayarınızı kapatıp tekrar açmak, geçici yazılımsal sorunların çözülmesine yardımcı olabilir 15.
    • Uygulamayı güncelleyin 15. Tabii uygulamasının güncel olup olmadığını kontrol edin ve yeni bir sürüm varsa güncelleyin 15.
    • Önbelleği temizleyin 15. Uygulama veya tarayıcı önbelleğini temizleyin 15.
    • Virüs taraması yapın 15. Cihazınızda kötü amaçlı yazılımlara karşı tarama yapın 15.
    • Yazılım güncellemesi yapın 15. Telefonunuzun veya bilgisayarınızın işletim sisteminin güncel olduğundan emin olun 15.
    • VPN'i kapatın 15. VPN hizmetini kapattıktan sonra uygulamayı açmayı deneyin 15.
    • Uygulamayı silip yeniden yükleyin 15. Tabii uygulamasını tamamen silip uygulama mağazasından tekrar yükleyin 15.
    Bu adımlar sorunu çözmezse, Tabii'nin resmî destek kanallarıyla iletişime geçmek en doğru adım olacaktır 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Tabii'de neden hata veriyor?

    Tabii uygulamasında hata alınmasının bazı nedenleri ve çözümleri: İnternet bağlantısı sorunları. Güncel olmayan uygulama. Cihazın belleğinin dolu olması. Uygulama önbelleği ve veri sorunları. Sunucu tarafında yaşanan geçici sorunlar. Telefonun yazılım sorunları. VPN yazılımı. Bu adımlar sorunu çözmezse, Tabii destek ekibiyle iletişime geçilmesi önerilir.

    Tabii destek nasıl ulaşabilirim?

    Tabii destek ekibine ulaşmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: E-posta: destek@tabii.com veya support@tabii.com adreslerine e-posta gönderilebilir. Web sitesi: Tabii'nin resmi web sitesi olan tabii.com ziyaret edilebilir. Sosyal medya: Twitter'da @tabiidestek hesabı üzerinden iletişime geçilebilir. Ayrıca, Ankara Çankaya'da bulunan TRT Genel Müdürlüğü'ne ait Tabii müşteri hizmetleri hattına (0312) 463 43 43 numarasından ulaşılabilir.

    Tabii'ye bilgisayardan girilir mi?

    Evet, tabii platformuna bilgisayardan giriş yapılabilir. tabii, bilgisayarlardan, Android 6.0 ve üzeri, iOS 15 ve üzeri sürümlerdeki Android ve iOS işletim sistemli telefonlar ve tabletlerden, webOS, Tizen ve Apple TV, Android TV özellikli akıllı TV'lerden izlenebilmektedir. tabii'yi bilgisayar üzerinden kullanmak için BlueStacks veya MEmu gibi Android emülatörleri de kullanılabilir.

    Tabii uygulaması neden açılmıyor?

    Tabii uygulamasının açılmama nedenleri arasında şunlar bulunabilir: İnternet bağlantısı sorunları. Güncel olmayan uygulama. Cihazın belleğinin dolu olması. Uygulama veya tarayıcı önbelleği. Sunucu tarafında yaşanan geçici sorunlar. Telefonun yazılım sorunları. VPN kullanımı. Bu sorunları çözmek için önerilen bazı adımlar şunlardır: internet bağlantısını kontrol etmek; cihazı veya tarayıcıyı kapatıp açmak; uygulamayı güncellemek; virüs taraması yapmak; yazılım güncellemesi yapmak; VPN yazılımını kapatmak; uygulamayı silip tekrar yüklemek. Eğer sorunlar devam ederse, TRT Tabii destek ekibiyle iletişime geçmek faydalı olabilir.