• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Tabii uygulamasında hata alınmasının bazı nedenleri ve çözümleri:
    • İnternet bağlantısı sorunları 13. İnternet bağlantısı kontrol edilmeli ve internete bağlı olunduğundan emin olunmalıdır 13.
    • Güncel olmayan uygulama 13. Uygulama güncellenerek son sürümü kullanılmalıdır 13.
    • Cihazın belleğinin dolu olması 15. Telefonda yeterli miktarda kullanılabilir alan bulunmuyorsa uygulamalar düzgün çalışmayabilir 15.
    • Uygulama önbelleği ve veri sorunları 13. Zaman içerisinde biriken önbellek ve uygulama verileri, uygulamanın düzgün çalışmamasına yol açabilir 13.
    • Sunucu tarafında yaşanan geçici sorunlar 1. Tabii sunucularında genel bir problem yaşanabilir 1.
    • Telefonun yazılım sorunları 1. Telefonun işletim sisteminin mevcut sürümünde sorun olabilir 1.
    • VPN yazılımı 13. Akıllı telefon, bilgisayar veya tablette VPN programı kullanılıyorsa geçici olarak devre dışı bırakılmalıdır 13.
    Bu adımlar sorunu çözmezse, Tabii destek ekibiyle iletişime geçilmesi önerilir 45.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    HLS hatası neden olur?

    HLS hatasının nedenleri arasında şunlar bulunabilir: Eksik veya bozuk dosya. Düşük bant genişliği. Güvenlik duvarı veya proxy sunucusu. Tarayıcı uzantıları. Eski tarayıcı veya yazılım. CORS (Çapraz Origin Kaynak Paylaşımı) ayarları. HLS hatasının nedenini belirlemek ve çözmek için bu adımlar izlenebilir. Eğer sorun devam ederse, daha fazla yardım için bir uzmana başvurulması önerilir.

    Tabii'ye giriş yapamıyorum ne yapmalıyım?

    Tabii'ye giriş yapamıyorsanız aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz: İnternet bağlantısını kontrol edin. Cihazı yeniden başlatın. Uygulamayı güncelleyin. Önbelleği temizleyin. Virüs taraması yapın. Yazılım güncellemesi yapın. VPN'i kapatın. Uygulamayı silip yeniden yükleyin. Bu adımlar sorunu çözmezse, Tabii'nin resmî destek kanallarıyla iletişime geçmek en doğru adım olacaktır.