Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sosyal medya PR, markaların hedef kitleleriyle doğrudan etkileşim kurmasını sağlayan, sosyal medya platformları, bloglar ve influencer işbirlikleri gibi dijital kanallar aracılığıyla yürütülen halkla ilişkiler çalışmalarıdır 135.
Dijital PR ise, sosyal medya, web siteleri, bloglar ve influencer işbirlikleri gibi internet araçları kullanılarak bir markanın veya ürünün dijital ortamda yönetilmesi ve tanıtılmasıdır 245.
Dijital PR'ın bazı avantajları:
- Hedef kitleye doğrudan erişim: Markalar, hedef kitlesini daha net bir şekilde tanımlayabilir ve onlara doğrudan ulaşabilir 23.
- Etkileşim ve geri bildirim: Sosyal medya ve dijital kanallar, etkileşime açık olmasıyla geri bildirim toplama ve anında iletişim kurma avantajı sağlar 23.
- Ölçülebilirlik: Dijital PR çalışmalarının etkisi ve sonuçları daha kolay ölçülebilir 23.
- Düşük maliyet: Geleneksel pazarlama yöntemlerine göre daha düşük maliyetli bir tanıtım sağlar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: