Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sıralı eşleşme, reklamların, anahtar kelimenin anlamını içeren aramalarda gösterilmesini sağlar 12. Bu eşleme türünde, kelimeler girilen sırayla ve öncesinde ya da sonrasında bir kelime eklenerek kullanıcının aradığı kelime öbeğine uyuyorsa arama sonucu listeleme sayfasında gösterilir 3.
Sıralı eşleşmenin bazı kullanım amaçları:
- Spesifik ürün veya hizmet sunan e-ticaret siteleri 4. Kullanıcılar genellikle satın alacakları ürünle ilgili spesifik aramalar yaparlar 4. Sıralı eşleme, bu spesifik aramaları yakalayarak yüksek dönüşüm oranları sağlar 4.
- Yerel veya niş hizmet sunan sektörler 4. Hizmet arayanlar genellikle hizmetin adını ve lokasyonu birlikte ararlar 4. Sıralı eşleme, doğru lokasyondaki doğru hizmet arayan müşterilere ulaşmayı sağlar 4.
- Eğitim ve kurslar 4. Kullanıcılar genellikle belirli bir konuyu öğrenmek için spesifik kurs adlarını veya konularını ararlar 4.
- Sağlık ve estetik sektörleri 4. Bu alandaki aramalar genellikle spesifik prosedürleri veya uzmanlık alanlarını içerir 4.
- Sınırlı bütçeyle reklam veren şirketler 4. Sıralı eşleme, geniş eşlemeye göre daha az alakasız tıklama getireceği için bütçenin daha verimli kullanılmasını sağlar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: