Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sipariş yönetim sistemi (OMS), müşteri siparişlerini kaydetme, takip etme ve karşılama süreçlerini otomatikleştiren bir yazılım uygulamasıdır 125.
OMS'nin temel işlevleri:
- Sipariş işleme: Sipariş ayrıntılarını yakalama ve doğrulama 4.
- Envanter kontrolü: Stok seviyelerini takip etme 13.
- Müşteri ilişkileri yönetimi: Müşteri bilgilerini yönetme 15.
- Satış otomasyonu: Ürün sipariş etmeyi, müşterilerle iletişim kurmayı ve ödemeleri yönetme 1.
- Sevkiyat ve teslimat: Siparişleri izleme ve müşterilere teslim etme 45.
- İade yönetimi: İade ve müşteri hizmeti sorgularını yönetme 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: