Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Sheets ve Microsoft Excel arasındaki temel farklar şunlardır:
- Erişim ve Depolama: Sheets, web tabanlı bir uygulamadır ve mobil versiyonu vardır, ancak masaüstü seçeneği yoktur 12. Tüm çalışmalar otomatik olarak Google Drive'a kaydedilir 1. Excel ise masaüstü uygulaması olup, mobil versiyonu ve web erişimi sunar; OneDrive ile senkronize edilebilir 12.
- Veri Analizi: Excel, daha gelişmiş veri analizi ve istatistiksel araçlara sahiptir 23. Pivot tablolar, senaryo yöneticisi, tahmin sayfası ve karmaşık filtreleme gibi özellikler sunar 13. Sheets'te ise Explore özelliği ile temel veri analizi yapılabilir 1.
- Görselleştirme: Excel, daha fazla özelleştirme seçeneği sunan daha geniş bir grafik ve chart yelpazesine sahiptir 13. Sheets, kolay yapılan grafikler ve otomatik olarak oluşturulan charts sunar 1.
- İşbirliği: Sheets, gerçek zamanlı işbirliği ve yorum yapma özellikleri ile daha iyi bir ekip çalışması deneyimi sunar 13. Excel'in web versiyonu da işbirliği imkanı tanır, ancak bu sadece OneDrive üzerinden mümkündür 2.
- Maliyet: Sheets ücretsiz bir uygulamadır 12. Excel'in kullanımı ise aylık abonelik ücreti gerektirir 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: